Sabtu, 7 Mei 2011

.....

terasa ingin bercerita tentang rasa hati..kesedihan..keperitan dan segalanya..
Mungkin benar aku bukanla insan yang pandai untuk bercerita tentang apa yang aku rase dan ape yang aku lalui..segalanya ku pendam sendiri..menjadikan aku seorang insan perahsia..mana mungkin ada yang mengerti hati ini...andai aku sendiri tidak pernah menyatakannya..
selamat hari ibu bt semua ibu2 didunia ini..entah kenapa aku sebenarnya terlalu sedih ari nie..mungkin kerana akulah ibu yang tidak mungkin mendengar ucapan itu dr mulut anakku...betapa disaat ini aku tidak mampu lg menahan kesedihan ku...biar pun aku cube membusy diriku..dtg ke pejabat pada hari ahad dari jam 9 pg lg...hanya utk melarikan diri dari perasaan ini..tp aku tewas jua..
Sebetulnya aku masih belum kuat utk melalui semua ini..sejujurnya aku semakin rapuh kini..bagaikan tidak mampu lg berdiri..namun aku gagahi jua..entah smpi bila aku mampu bertahan..aku sendiri tidak pasti..aku hanya mampu berdoa dan berharap agar diberikan kekuatan utk melalui hari2 mendatang..
Rindu itu bertandang lg...aku terlalu merindui anakku..Daniel Ar-Rayyan...Al-Fatihah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan